Για περισσότερο από 20 χρόνια, η επαγγελματική διαχείριση πολυκατοικιών αποτελεί κύρια υπηρεσία του γραφείου μας.
Ο διαχειριστής είναι ο άνθρωπος στον οποίο στηρίζεται ουσιαστικά η λειτουργία μιας πολυκατοικίας.
Όμως, συνηθισμένα φαινόμενα όπως:
- οι ιδιαίτερα αυξημένες υποχρεώσεις κάθε ιδιοκτήτη που καλείται να αναλάβει τη διαχείριση
- η έλλειψη χρόνου
- οι διενέξεις μεταξύ των ενοίκων
- η δυσκολία είσπραξης των κοινοχρήστων
-
η αδυναμία ανάληψης διαχείρισης από την πλειονότητα των ιδιοκτητών
Έχουν οδηγήσει της ιδιοκτήτες διαχειριστές σε αδιέξοδο και ένα μεγάλο αριθμό κτιρίων σε δυσλειτουργία. Η συγκεκριμένη ανάγκη της αγοράς έχει δημιουργήσει εδώ και αρκετά χρόνια την υπηρεσία της εξωτερικής Επαγγελματικής Διαχείρισης Κοινοχρήστων.
Το πρόγραμμα διαχείρισης περιλαμβάνει:
- Έκδοση συγκεντρωτικών καταστάσεων και εξοφλητικών αποδείξεων. Έκδοση και διανομή αναλυτικών ειδοποιητηρίων με διαχωρισμό των δαπανών ανά διαμέρισμα και -εφόσον απαιτηθεί - σε ενοικιαστές και ιδιοκτήτες
- Δυνατότητα αποστολής ειδοποιητηρίων με e-mail
- Διανομή και είσπραξη κοινοχρήστων
- Μέριμνα και πληρωμή των κοινόχρηστων εξόδων - λογαριασμών (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, Καθαριότητα, Συντήρηση Ανελκυστήρα, κτλ.)
- Ανάρτηση στον πίνακα ανακοινώσεων αναλυτικής συγκεντρωτική κατάστασης μηνιαίων κοινοχρήστων συνοδευόμενη από φωτοτυπίες των αποδείξεων
- Ξεκάθαρος και κατανοητός τρόπος υπολογισμού δαπανών θέρμανσης
- Μέριμνα για την έγκαιρη παραλαβή πετρελαίου πάντα με παρουσία υπαλλήλου του ktimatopolis και ενός τουλάχιστον ενοίκου της οικοδομής
- Έρευνα αγοράς για την ποιότητα και την τιμή πετρελαίου. Ωστόσο, η επιλογή του προμηθευτή του πετρελαίου είναι πάντα απόφαση των ενοίκων της οικοδομής.
- Μέτρηση της στάθμης της δεξαμενής του πετρελαίου και τήρηση αρχείου σε κάθε επίσκεψη
- Καταγραφή ενδείξεων μετρητών αυτονομίας με τήρηση αρχείου κάθε επίσκεψης
- Αρχειοθέτηση ανά μήνα συγκεντρωτικών καταστάσεων και αποδείξεων με άμεση πρόσβαση σε κάθε ενδιαφερόμενο, ετήσιου ισολογισμού και βιβλίου πρακτικών
- Ενημέρωση ιδιοκτήτη για οφειλές του ενοίκου του για κοινόχρηστα πέρα δύο μηνών. Εξόφληση μηνιαίων κοινοχρήστων μέσω τραπεζικού λογαριασμού
- Τακτική εποπτεία της πολυκατοικίας για επιθεώρηση, έλεγχο και συντονισμό των συνεργείων με σκοπό την ομαλή λειτουργία της πολυκατοικίας (καμένες λάμπες, σπασμένα τζάμια, καθαριότητα οικοδομής, λειτουργία ανελκυστήρα, καυστήρα, κλπ)
- Μέριμνα για τη άμεση ειδοποίηση συνεργείων σε περίπτωση βλαβών (υδραυλικός, ηλεκτρολόγος, κλειδαράς κλπ)
- Μέριμνα για την ασφάλεια του κτιρίου (κλειδιά, πυροσβεστήρες, συναγερμοί, κ.α.)
- Ενημέρωση όλων των ενοίκων και έγκριση από αυτούς για οποιαδήποτε μεγάλη δαπάνη της οικοδομής
- Προγραμματισμός συντήρησης της κεντρικής θέρμανσης
- Κίνηση της νομικής διαδικασίας για την αντιμετώπιση περιπτώσεων ενοίκων που δεν πληρώνουν τα κοινόχρηστα τους
- Κάλυψη κάθε ιδιαίτερης ανάγκης της πολυκατοικίας και όσων διαμένουν σε αυτή
Διαθέτουμε όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις:
Την εμπειρία, τη γνώση, την εξειδίκευση, την οργάνωση, τη συνέπεια, την αξιοπιστία και πάνω από όλα την ευαισθησία να αναλάβουμε τη διαχείριση του κτιρίου σας πραγματικά σαν να είναι δικό μας!
Στη γειτονιά σας θα υπάρχει σίγουρα μια από τις πολλές οικοδομές που είναι σήμερα πελάτες μας. Ρωτήστε τους να σας πουν για την ποιότητα και την συνέπεια που χαρακτηρίζει το γραφείο μας!
Καλέστε μας στο 25520.21011 ή στείλτε μας το μήνυμα σας για να σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε απορία σας, χωρίς καμιά δέσμευση ή περάστε από το γραφείο μας (Πλατεία Δασίου 18, Ορεστιάδα), ώστε να μας γνωρίσετε και από κοντά.
Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό οικονομικό πρόγραμμα προσαρμοσμένο, ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες διαχείρισης της δική σας πολυκατοικίας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για τη διαχείριση του δικού σας κτιρίου